Canon eos 5D mark II

2012-08-02 @ 23:27:02
Tjenixen vänner,
 
Jag har äntligen köpt min efterlängtade systemkamera.Tjoohoo!
Så idag är jag en riktigt glad tjej.
Och som jag jobbat för den. För en riktig proffskamera som Canon eos 5D mark ll behövs det ju lite kosing och kosing tjänar man ju som bekannt ihop genom att jobba...och jobba och jobba lite till..men nog snackat om det.
 
Nu har jag den fina kameran i min hand och känner mig stolt och glad som köpt den helt för mina egen tjänade pengar.
 
Dessutom så köpte jag två objektiv och ett stativ samt minneskort. Batterigrepp, fjärrutlösare och blixt får stå på önskelistan sålänge...
 
Den korta tid jag haft kameran ( några timmar - hehe ) har jag hunnit fota några få foton ...
Här nedan kan ni se ett par av de. Varsågoda.
 
ÅÅh så glad jag är! Tralalala! Traaaaaalaalaalala! Tjoho!
 

Kommentera här!
Postat av: Michaela

Vad blev det för objektiv?

Svar: canon 50 mm / 1,4 och canon 100 mm / 2,8 macro
tastebyella.blogg.se

2012-08-03 @ 00:12:58
URL: http://Mnordlin.wordpress.com
Postat av: Christer Erngren (@nukokarjag)

Fantastiska bilder :)))

Svar: Taaack!
tastebyella.blogg.se

2012-08-03 @ 08:01:25
URL: http://nukokarjag.se
Postat av: Evelina

åhh!!! älskar bilden på bänken :D
hur mkt kosta den? och hur mkt inkl. objektiv?

PoK
Evelina

2012-08-03 @ 12:24:14
Postat av: Kristin @ The Chocolate Box

Grattis till kameran! Förstår att du är glad :D Längtar tills jag kan köpa en systemkamera också!

Svar: TAck det är jag verkligen! Ska bara se till att lära mig den nu ;) Jag håller tummarna att du också snart kan köpa en ;)
tastebyella.blogg.se

2012-08-06 @ 16:31:52
URL: http://www.thechocolatebox.se
Postat av: Annika

Nu e de bara å köra på med nya kameran - bra jobbat!!!!

2012-08-08 @ 09:15:16
Postat av: Linnea

Lycka till! :)
Wow, det kommer vara mycket att lära med en sån fotografkamera.

Svar: Tack Linne! Hard work... :)
tastebyella.blogg.se

2012-08-20 @ 11:13:24

Thank you for taking your time to leave a comment. You make my day! BR>

Merci!


bloglovin


Namn:
Remember me? Du kikar väl in igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0