Tidningen Hembakat

2012-07-20 @ 16:53:20

Nu finns det en tidning i tidningshyllan som enbart handlar om bakning. Vilken dröm ellerhur :D Den heter "Hembakat" och innehåller massa recept, fina foton, reportage om t.ex folk som startat bagerier och nya saker på bakfronten. Jag tyckte mycket om tidningen - älskar att bläddra i receptdelen oavsett tidning i och försig. Reportagen var intressanta och intervjuerna kul att läsa. Har inte gjort något av recepten därifrån men det är ett bra sett att få inspiration. Enda minuset enligt mig är priset som gjorde att jag tvekade att köpa tidningen de första tre gångerna jag såg tidningen i affären. Detta nummer kostade 59:90 kr. Anledningen till det priset är att du "köper" recepten. Funderar nu på att prenumerera på "Hembakat". Har ni läst tidningen? Vad tyckte ni? Kram Ella Förlåt för kassa mobilbilder - har ej tillgång till dator denna vecka...


Kommentera här!
Postat av: Emilia

Jag har två nummer av den tidningen hemma, tycker också om den, ger massa inspiration även om det inte direkt är kladdkakor man slänger ihop på 10 min, hehe.

Svar: Hehe nej men jag kan bara hålla med dig om inspirationen...
tastebyella.blogg.se

2012-07-21 @ 16:11:28
URL: http://pezone.blogg.se

Thank you for taking your time to leave a comment. You make my day! BR>

Merci!


bloglovin


Namn:
Remember me? Du kikar väl in igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0