Wishing I would not be sick

2012-11-22 @ 20:23:00
            
 
Detta blir bara ett kort inlägg om att jag inte har uppdaterat för att jag är sjuk. Vinterkräksjukan har alltså slagit till även här. Fotot ovanför är allmänt fult och trist precis som jag just nu. Tanken på mat får mig inte direkt att må bättre direkt, om ni förstår och jag kommer därför inte beskriva fotot närmare. Frukost helt enkelt.
 
Hoppas att ni slipper ligga sängbäddade, iskalla, supervarma, illamående och kräkandes. Verkligen. För detta önskar jag inte ens min värsta fiende. I alla fall - detta är en matblogg och ingen sjukdomsblogg, så tack för mig!
 
Återkommer snart när jag är frisk!
Tvätta händerna ofta med tvål och vatten för att minska risken att bli smittade. Ciao!
 
In english:
Well.. the reason why I haven´t been updating is because I´m sick. It seems like I´ve been infected by the "Norovirus" and it´s terrible. The picture above looks as dizzy and grey as I feel right now. The picture is showing a normal breakfast. As I´m throwing up and have high fever I´m not very interested in talking more about food at the moment...
 
So.. I´ll be back as soon as I´m well again. Ciao!
 

Kommentera här!
Postat av: Christer Erngren (@nukokarjag)

Får nästan en i tår i ögat. Så fina bilder Ella :))

Svar: Haha och jag som inte alls gillar bilden :)
tastebyella.blogg.se

2012-11-23 @ 18:06:42
URL: http://nukokarjag.se
Postat av: Monira [food around my world]

Åh, men vad jobbigt! Det är därför du inte har uppdaterat på ett tag, har väntat :) Hoppas du mår bättre nu (vilket jag antar från ditt seanste inlägg :) ) <3

2012-11-23 @ 22:08:28
URL: http://foodaroundmyworld.blogg.se

Thank you for taking your time to leave a comment. You make my day! BR>

Merci!


bloglovin


Namn:
Remember me? Du kikar väl in igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0