Sött och Salt

2012-10-17 @ 18:12:00
Well... let´s start with the big news.
Jag känner mig väldigt taggad, nervös men även glad och lättad över att äntligen få berätta att jag idag den 17/10/2012 har bytt bloggadress samt bloggnamn... till *trummvirvel*...
Sött och Salt
 
Det innebär för er att ni måste tänka om helt och lära er min nya adress som lyder enligt följande:
www.sottochsalt.com
 
I och med att jag bytt namn har jag även lyckats trolla bort all reklam, vilket jag hoppas ni tycker är lite trevligare!

Jag älskar verkligen att blogga och framförallt fotografera maten/bakverken och den dåliga uppdateringen ska det bannemej bli ändring på. Nu när jag gått och blivit seriös och skaffat egen domän och allt... ;-D
 
Om det är något ni vill att jag ska bli bättre på eller det är något ni saknar o.s.v föutom mitt vanliga innehåll så blir jag glad om ni skriver en kommentar down below ( som alla youtub:are säger så fint och proffsigt ). Ni kan också skicka hatbrev, kärleksförklaringar, förbättringsförslag, kritik,frågor eller beröm till den bästa epostadressenav de alla:
[email protected]
 
En idé:
Vill ni ha recensioner av kokböcker, restauranger...också?
 
Så gott folk nu ska jag nog ta och laga något gott så ni kan få uppdatering.
Angående headern så står den numera på min to-do list!
 
Höstiga kramar till er!
Ella
 
 
 

Kommentera här!
Postat av: Kristin @ The Chocolate Box

Kul med nytt namn! Visst känner man sig proffsig med egen domän? ;D

Jag uppskattar alltid recensioner och tips och liknande. Tycker det är roligt med lite variation på en matblogg, inte bara recept :)

Svar: Ja faktiskt! Tack då vet jag! Trevlig måndag!
tastebyella.blogg.se

2012-10-20 @ 22:36:02
URL: http://www.thechocolatebox.se

Thank you for taking your time to leave a comment. You make my day! BR>

Merci!


bloglovin


Namn:
Remember me? Du kikar väl in igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0