When it´s getting darker ...

2012-09-18 @ 21:22:00


 
Två saker ...
1. Förlåt, förlåt för att jag är världens sämsta på att uppdatera. Varför får ni veta lite längre ner i detta fantastiska ( eller inte :-D ) inlägg.
2. Anledningen till att ni ser ett foto här ovan, som föreställer en blomma som blommar och en föredetta blomma som skulle klassas som död, är för att demonstrera att hösten kommer...
Eller så var det så att detta skulle vara ett bildlöst inlägg annars, vilket är allmänt tråkigt! Jaja...
 
Men för att återgå till punkt nummer 1. då...
Jag har inte bloggat särskilt regelbundet, jag vet! Åh det är inge vidare klass på det, men det finns några anledningar varför ...
 
Dels så tar skolan upp tid. Jag har 1½ timmes dit respektive hemresa varje dag och sen så ska det göras läxor, pluggas för prov, kollas Tv-serier ( ja, en väldigt viktig aktivitet :-D), umgås med familj, lagas mat... en massa småsaker och så måste jag ju röra på kroppen också ...
  Kontentan är att det är ytterst lite tid som blir över till att blogga. Vilket är väldig synd, då jag tycer det är otroligt skoj.
 
Anledning nummer två är att det är alldeles för mörkt att fota maten/bakverken i "natural light" på eftermiddagen/kvällen när jag kommer hem och har lagat/bakat något. Och jag vägrar lägga upp foton som är mörka och dassiga här på bloggen. Usch nej...
 
Därför så jobbar jag nu på en lösning så att jag skall kunna ta foton vintertid också! Bra, ellehur !?
Så jaa tills dess får ni väl hålla till godo antar jag. Det kommer ju inte dröja länge så...
 
Vet att detta kanske är det tråkigaste inlägget någonsin, men kände att jag åtminstonde måste ge ett ljud ifrån mig, så att ni vet att jag lever :-D
 
Vill också passa på att säga att jag blir sååå glad när jag loggar in och får läsa era fina kommentarer! Så tack, tack och tack igen!
 
En stor godnattkram från mig
/ Ella
 
 
 

Kommentera här!
Postat av: Christer Erngren (@nukokarjag)

Då jobbar vi på samma lösning, ett ljustält kanske?

2012-09-18 @ 21:55:19
URL: http://nukokarjag.se

Thank you for taking your time to leave a comment. You make my day! BR>

Merci!


bloglovin


Namn:
Remember me? Du kikar väl in igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0