A sunny New Years Eve

2013-01-04 @ 16:32:08
 
Gott Nytt År på er alla söta gottegrisar och hemmakockar!
Förhoppningsvis har ni haft en välförtjänad, avslappnande ledighet med en mysig julafton och en härlig nyårsafton.
 
Nyårsafton är på något underligt sätt en ganska märkvärdig och speciell dag. Det serveras lite flådigare maträtter runtom i världen, folk klär upp sig, hela jordens befolkning festar tillsammans, det skjuts raketer, man umgås med nära och kära, det skrattas och det stojjas... och man tänker tillbaka och funderar över det gångna året.
 
Vad var det som var roligast under hela året? Vilket är ditt starkaste minne från 2012? Vad var det som gick fel när jag misslyckades just där just då? Hur ska göra nästa år? Varför blev den grejen en sådan succé?
 
Det är en givande stund att reflektera över året och roligt att få "återuppleva" alla minnen och samla alla intryck.
 

För mig var 2012 ett häftigt år, där det har hänt så otroligt mycket. På alla plan.
Det har varit många, många positiva stunder och så några kalldopp då och då. Men det är ju så det ska vara, ellerhur!?
 
Nu ser jag fram emot en sprakande, grymt och underbart 2013 med allt vad det innebär.
Jag hoppas ni vill fortsätta följa mina kulinariska expriment och gastronomiska fotosessioner här på bloggen...
Det är en glädje att stå i köket när man har er med på tråden!
 
Nu ska jag fortsätta sortera mitt nyinhandlade porslin och bestick m.m så att det blir lite ordning på matfotografierna sedan. Och göra lite hemmagjorda chips... Mums!
 
Ha det så gött sålänge!
 
 
 

Kommentera här!

Thank you for taking your time to leave a comment. You make my day! BR>

Merci!


bloglovin


Namn:
Remember me? Du kikar väl in igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0