Fruity Raspberry Mousse Cake

2012-06-02 @ 19:08:12


Nu är jag tillbaka hemma. Det regnar lika mycket här som  på Gotland... därför har dagens fotografier även ett så tråkigt ljus...

För visst hade jag lust att baka, nu när jag är hemma igen!
Den här gången blev det en Hallonmousse tårta... dock en annan variant än den jag gjorde för något år sedan. Den hittar du här och var och är sedan dess min brors favorittårta...

Nu ska jag gå ner till gästerna, så att jag kn servera denna goding sedan som efterrätt.

Recept - Fruktig Hallonmousse Tårta

Receptet hittar ni här. Gör botten och hoppa bara över den vita chokladmoussen.



Kommentera här!
Postat av: Mary

Åh,,, ser verkligen super gott ut! ^_^

2012-06-03 @ 13:29:59
URL: http://mymary.blogg.se/

Thank you for taking your time to leave a comment. You make my day! BR>

Merci!


bloglovin


Namn:
Remember me? Du kikar väl in igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0