I walk down the street with music in my ears and feel like I´m in a music video.

2012-06-13 @ 22:12:54
Vet ni - jag har SOOOOMMMMMAAAARRLLOOOOVV! Och jag har en riktigt härlig tid framför mig. Lagom mycket planerat , men det finns även tid för spontanitet. En pefekt mix alltså!

Så förutom att träffa min fina vän idag har jag nu suttit och pillat med en ny header och lagt till lite skugga här och där i bloggen...
Reloada sidan om du inte ser förändringen.
Vad tycker ni?
Tummen upp? Tummen ner?

Nu ska jag ta och heja vidare på tyskland som för tillfället leder 2-0 mot Holland i Fotbolls-EM!!
Kram

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=12d8752fcb&view=att&th=137e778b610cca0c&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_h3eu4f2p0&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8DHmn3NHLyHOaYDH0NoWjK&sadet=1339618303695&sads=ulXQE3tHujlrhHEFOEFAe6mHI0U

Kommentera här!

Thank you for taking your time to leave a comment. You make my day! BR>

Merci!


bloglovin


Namn:
Remember me? Du kikar väl in igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0