Name suggestions

2012-10-05 @ 08:05:39
Halloj igen!
 
Jag håller på att fixar och trixar kring fotograferingen, inhandlar porslin och dukar m.m... dessutom så skulle jag vilja köpa en fast webadress ( alltså utan blogg.se ex. www.tastebyella.se )
Dock så känner jag att jag vill vara säker på mitt blogg namn...
Och jag vet inte om "Taste by Ella" verkligen är rätt namn...
 
Så min fråga är helt enkelt vad ni tycker om det eller om ni har några andra namnförslag...
Jag tycker t.ex om franska ordet för kök och skulle gärna blanda in "cuisine", "petite" i namnet - men blir det för komplicerat eller..?
 
I need you, så yttra din åsikt i kommentarsfältet ;-)
 
Nu sa jag återgå till mitt frukostätande och göra mig klar, så att jag inte missar tåget!
Kram Ella
 

Kommentera här!
Postat av: Anonym

De är jättebraaa! de är liksom personligt med "ella" och man fattar ändå vad bloggen handlar om! :) love it!

Svar: Okej tack för respons... men jag tror ändå jag kommer byta eftersom det redan finns en Taste by Louise... och jag vill inte vara någon härmapa! :) Tack!
tastebyella.blogg.se

2012-10-16 @ 11:47:30
Postat av: saga

Hur skulle det vara med ellascuisine?
Eller ellaskök? :)

2012-10-27 @ 17:08:27

Thank you for taking your time to leave a comment. You make my day! BR>

Merci!


bloglovin


Namn:
Remember me? Du kikar väl in igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0