When something is stopping you...

2012-05-19 @ 21:40:17
Från och med i morgon till på lördag kommer jag inte ha tillgång till dator. Vi reser inte bort, men jag har av andra anledningar ingen dator...
D.v.s att nästa inlägg kommer först på lördag!

Jag hoppas ni fortsätter titta in då och då. Kanske hittar och tittar efter "gamla" recept och slänger iväg en kommentar eller två. Kan genom mobilen , svara på mail - så det är bara att skriva...

Idag har jag och samma tjej , jag bakade bullar med bakat macarons. Hallon och citron.
De blev jättefina och även de kommer säljas på nationaldagsfirandet den 6. juli ...

Så räkna med ett inägg om de och en matig sallad om en vecka...

Puss och kram
Ella

Kommentera här!
Postat av: Mimmi

Klart jag kollar på lördag - spännande att se vad som kommer då i din fina blogg!!!

2012-05-19 @ 23:03:38
Postat av: Marie - http://ariems.blogg.se/

Hej! Just nu har jag veckans blogg på min blogg. Jag skulle bli jätte glad om du ville delta! Det är väldigt enkelt att vara med! Det är bara att kommentera att du är med så får du en lott. Om du skriver om min tävling på din blogg får du 5 lotter och då har du större chans att vinna när jag lottar ut 3 vinnare, som vinner länkar. Har också på denna tävling en garanterad länk så dem som inte kommer 1.a 2.a eller 3.a får ändå en länk i sidmenyn. Förlåt om du inte gillar när man får sånna här kommentarer. :)

Här är länken:

http://ariems.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html#comment

2012-05-24 @ 20:24:38
URL: http://ariems.blogg.se/

Thank you for taking your time to leave a comment. You make my day! BR>

Merci!


bloglovin


Namn:
Remember me? Du kikar väl in igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0